"Paljastan viisi omituista tapaani. Tämän jälkeen valitsen seuraavat viisi ihmistä, jotka haastan tekemään saman perästä. Heidän tulee myös kirjoittaa nämä säännöt merkintäänsä. Linkitän haastamani ihmiset tämän merkinnän loppuun ja käyn ilmoittamassa heidän kommenttilaatikkoihinsa haasteesta ja tästä merkinnästä."

Tämä tuntuu nyt blogistaniassa kiertävän yhdellä jos toisellakin. Näin pyhäinpäivän kunniaksi päätin paljastaa omia omituisuuksiani. Älkääkä naurako!

1. Nallet ja nuket eivät voi olla lattialla/leikeissä naamallaan tai muuten vääntyneinä. Nehän tukehtuu ja niitä sattuu! Käännän ne tyttären huoneessa aina oikeinpäin. Mielellään ne saa peitonkin päälleen, ettei niiden tule kylmä..

2. Mä en tankkaa! En edes tiedä miksi, ehkä mä osaisin..? Se nyt vaan ON miehen homma ja jos tankki on tyhjä, mä jätän vaikka menemättä, tai sitten saa mies käydä vartavasten tankkaamassa.

3. Kokeilen sata kertaa illassa, että ovet on kiinni. Ja ehkä vartin päästä taas uudestaan... Mä en käsitä ihmisiä, jotka pitää ulko-ovet yölläkin auki. Hui!

4. Mä teen listoja. Asiat selkiytyy hirrveesti kun ne on paperilla. Ruokalistoja, kauppalistoja, siivousjärjestylistoja, joululahjalistoja, osoitelistoja....

5. Mä en muista, olenko mä vaan ajatellut jotain vai puhunut sen kotona jo samalla:) Kysyn kymnmenen kertaa päivässä "sanoinks mä tän jo?" tai vastaavasti väitän sanoneeni, mutta kukaan ei ole kuullut. Ehkä siis vaan ajattelin...?

Näitähän olis vaikka miljoona lisää, mä OLEN aika kummallinen. Jos joku rakas tuttu keksii jotain hauskaa (ja julkaisukelpoista, )niin antaa palaa, kommenteissa odotellaan!