Elina ja Nokke ja  Kodin Onni haastoivat minut tällaiseen. Ja vastattavahan se on, koska joku haastaaKieli ulkona

Haasteen säännöt ovat tässä:

1. Linkitä henkilö joka haastoi sinut.
2.  Kirjoita säännöt blogiisi.
3.  Kirjoita kuusi sattumanvaraista asiaa itsestäsi.
4. 
Haasta kuusi henkilöä postauksesi lopussa ja linkitä heidät.
5
Kerro kaikille haastamillesi henkilöille haasteesta ja jätä heille viesti heidän blogeihinsa.
6.  Ilmoita haastajallesi, kun olet vastannut haasteeseen.

Hmm....onpas vaikeaa, enhän mä tiedä itsestäni juuri mitään! Noh, mä yritän parhaani... Eli, aloitetaan:

1. Mä olen uskomattoman lahjakas nukkumisessa! Nukahdan ennen kuin pää osuu kunnolla tyynyyn ja kesken isännän juttelun.. Nukun oikein helposti ja ilman tunnontuskia 12 tuntia, jollei tarvitse herätä töihin.

2. Taidan olla valokuvafriikki. Kamera on AINA mukana kun poistun kotoa. Käsilaukun vakiovaruste. Ennemmin unohdan avaimet kuin kameran.
Jo teininä kaikki tiesi ettei mihinkään tarvitse ottaa kameraa mukaan "kun Katilla kummiskin on.."

3. Rakastan suklaata. Ja sen kyllä huomaa.

4. Olen visuaalinen. Asioiden ulkonäkö, värit, kokonaisuus ja kauneus ovat tärkeitä asioita. Välillä liiankin tärkeitä. Kaikki kaunis vain on niin ihanaa!

5. Tuo edellinen kohta aiheuttaa pikkutarkkuutta; nypin päiväpeittoa, kohentelen tyynyjä, siirrän tuolia sentin, suoristan taulua millin jne jos ne eivät ole "oikeassa järjestyksessä tai asennossa"..

6. Olen myös nimifriikki. Omien lasten nimet on tarkkaan mietitty omien mieltymysten mukaan (onneksi miehellä on sama maku)Tutkin aina myös tarkkaan "kastettu"-ilmoitukset, sieltä löytää ihania ja kamalia nimiä.. :) Nimet vain kiinnostaa!!

Tämä haaste näyttää kiertelevän jo vähän jokapuolella blogeissa, joten en nimeä ketään nyt erityisesti. Se, jolle kolahtaa, napatkoon ihmeessä mukaansa:)