Tarja ja Noora haastoivat minut tällaiseen...

Tee näin:

Poista minun vastaukseni ja korvaa ne omilla.
Ja haasta 4 blogiystävää mukaan.

  1. Neljä työtä joita olen elämäni aikana tehnyt:

  1) Olisinko ollut 12 kun hoidin pientä suloista tyttöä kuukauden ajan kesätyökseni. Hih, vettä, sokeria ja maitojauhetta keitettiin, ja sitä tytölle juotettiin... Mitä, eikö silloin ollut muka vielä korvikkeita??! 

 2) Kangaskaupan tyttönä olin useamman kesän

 3) Kaupantätinäkin olin jokusen vuoden...lihatiskillä, kassalla...

 4) Jossakin välissä hääräilin useamman vuoden isossa suurkeittiössä

  2. Neljä tv-ohjelmaa, joita tykkään katsella

   1) Teho-osasto

   2) Mä olen aika huono katsomaan telkkaa, on aina kaikkea muuta tekemistä.. 21-22-sarjan pysähdyn joskus katsomaan, jollen nukahda ennen tai kesken sitä :)

   3)  -

   4)  -  

3. Neljä paikkaa, jossa olen lomaillut

   1)  Espanjassa mooooooonessa paikassa

   2)  Kreetalla

   3)  Ahvenanmaalla

   4)  Kotisuomea on tullut kierrettyä urakalla

    4. Neljä internet sivua joilla käyn päivittäin

   1) Oma (ja muiden blogit)

   2) Facebook

   3) Sähköposti

   4)  - 

5. Neljä lempiruokaani

   1) Hyvin tehty pasta

   2) Kaikki broileriruuat

   3) Katkaravut

   4) Rahkajälkkärit

 6. Neljä paikka jossa olisin kaikkein mieluiten nyt

   1) Kreetalla

   2) Kreetalla

   3) Puutarhassa kuopsuttamassa, mutta kun selkä ei anna... :(

   4) Vaikka töissäkin mielummin kuin saikulla (selkäkipu on kamalaa!) 

Tässäpä minun vastaukseni. En haasta ketään erityisesti nyt mukaan, koska tämä näkyy blogeissa jo kovasti kiertävän. Nappaa mukaasi jos tahdot!!!