Päätimme mennä miehen kanssa juhlistamaan hääpäivää "vähän hienompaan ravintolaan". Miljöö varmaan sekoitti mun päätäni, kun aloin hienostella annostenkin kanssa. Alkupalaksi tilasimme yhteisen annoksen, joka sisälsi: makkaraa, leipäjuustoa ja lakkahilloa, savuporoa ja tyrni-punasipulihilloketta, graavisiikaa, salaattia ja cocktailpiirakan. Tässä vaiheessa ajattelin, että no, meneehän tämä ja että en ole vain tottunut tällaisiin hienouksiin... :)

1789262.jpg

Kunnes sain eteeni annokseni! Viiriäistä punaviini-suklaakastikkeella, perunakakkua ja punajuuripaistosta:

1789264.jpg

Valitettavasti mun silmä ei todellakaan levännyt tässä annoksessa, ei sitten millään. Lisäksi tätä oli hankala syödä, viiriäisessä oli sisälmykset sisälläja kaiken "kruunasi" vahva suklaakastike, joka sopi yhtä hyvin kuin hajuvesi lihapulliin! Mä oikeasti luulin saavani viiriäisen rintafileitä ja silleen, en kokonaista irvokkaan näköistä tipua sisälmyksineen! Ehkä olen moukka ja maalainen, mutta huh! Vaan onpahan tullut tämäkin testattua. 

Tässä ravintolassa on aina ollut tosi hyvät ruuat, nyt vain meni emännällä liikaa hienostelun puolelle, eikä ymmärrys riittänytkään:( Ihan oma vika.

Edit: Mua jäi tämä täyteasia vaivaamaan niin, että soitin kyseiseen raflaan. Minulle vastattiin, että viiriäisessä ei varsinaista täytettä ole.... Varsinaista täytettä!!?? Siis sisälmyksiäkö....???