Mama haastoi minut tähän inhokkiruokahaasteeseen. Piti pari päivää oikein miettiä, mistä mä en pidä. Noin yleisesti ottaen ajattelisin, että minuunhan uppoaa kaikki...Kieli ulkona Paljon helpompi olisi ollut miettiä, mistä minä pidän, vaan siihen taas ei olikaan viisi kohtaa riittänyt..

Jotain sain kuitenkin aikaiseksi:

1. Aprikoosihillo

Se vaan on pahaa! Voi, miten hyvää Sacherkakkukin olisi jos siellä olisi vaikka vattuhilloa...

2. Sienet

Tämä asia oikeastaan harmittaa! Sienet olisi terveellisiä ja edullisia/ilmaisia, mutta kun suu ei vain totu! Joka syksy mä väkisin yritän oppia pitämään näistä, mutta kun ei, niin ei.. :(

3. Sisäelinruuat

En tykkää maksasta, enkä muistakaan sisäelimistä. Sukulaistäti tosin keitti munuaisia usein, kun olin ieni, ja ne olivat suurta herkkua! Nykyään tökkii siis enemmänkin ajatus siitä, mitä se on..

4. Kahvi

Tämä nyt ei ole varsinaisesti ruoka, mutta suusta alas menee kumminkin. Mummu sanoi pienenä. että jos juo kahvia, tulee musta tukka, enkä mä sitten kai uskaltanut juoda.. Välillä yritän opetella kahvinjuontia niin, että otan sentin kupin pohjalle ja maitoa päälle, mutta hyi! En voi käsittää, miten ihmiset litkivät tuota pahaa litkua litrakaupalla päivässä:(

5. Keitetty porkkana

Meillä on veljen kanssa sama vika, keitetty porkkana nostaa karvat pystyyn. Wokattu al dente menee ja raaka versio, mutta keitetty... *puistattelee*..

Siinäpä näitä.. En laita tätä nyt kenellekään erikseen etteenpäin, mutta nappaa ihmeessä mukaasi, jos haluat!