Rouva Vee haastoi mut tällaiseen hassuun tehtävään ja jakoi siinä samalla tunnustusta! Tämä kiittää ja kumartaa!!! Tässä ohjeet:

  1. Laita linkki keneltä sait tunnustuksen
  2. Kerro seitsemän asiaa itsestäsi, mitä muut eivät vielä tiedä
  3. Anna tunnustus seitsemälle
  4. Linkitä nämä blogissasi
  5. Kerro näille seitsemälle tunnustuksesta

Eli...eli...hmm...mitähän pöljää sitä nyt uskaltaisi ja kehtaisi kertoa..

1. Tiedättehän sen laulun "Ystävä sä lapsien.."? Siinä on sellainen kohta kun: "Onni täällä vaihtelee, taivaanisä suojelee.." Mä luulin lapsen aina, et se oli joku mies nimeltä Onni, joka vaihtelee vaippoja... Sit ihan nolona olin, kun mua kerran siitä kaverit ojensi..

2. Mä väitin kakskymppisenä mun miehelle kivenkovaan, että hevosta ohjataan raipalla! Kuulen siitä vieläkin.. Hö, mistä mä olisin voinut tietää, mä en tykkää hevosista! Seli seli..

3. Mä olen kova laulamaan autossa. Musa täysille ja korkeelta ja kovaa! Maalaisena unohdan välillä kaupungissa, et näytän varmaan eri typerältä karjuessani liikennnevaloissa.

4. Mä en ikinä elämässäni ole nähnyt käärmettä. Ehkä juuri siks mä pelkään niitä niin julmetusti. (Eläinrahassa tietty olen nähnyt, mut ihan "oikeesti" en)

5. Mä en tankkaa koskaan ! Tämä juontaa varmaan juurensa siitä, että 18 -vuotiaana juuri kortin saaneena menin reteenä tankkaamaan palveluasemalle, ojensin avaimet letkupojalle ja odottelin tyytyväisenä...Kunnes poika tuli sanomaan, ettei tässä nipussa ole edes tankin avainta. Jouduin nolona lähtemään pois.. Nykyään tankkaus on miehen hommia ja piste.

6. Mulla on tosi huono kasvomuisti. Joten anteeksi kaikki ne, ketä olen jättänyt tervehtimättä tai tuijottanut miettien kuumeisesti, että kukahan tuokin on..viimeksi tänään kävi niin..

7. Mä puhun ja kävelen unissani. Nyttemmin vähemmän, mutta jossain vaiheessa elämää Tosi Paljon!  Nuorena kotona asuessani olen esim tunkenut lakanan vessanpönttöön, kävellyt rappukäytävässä, repinyt lähes kattoon saakka olevasta kiinanruususta lehdet..jne jne.. Ja nyt mun lapset harrastaa samaa!! Pahin taitaa olla se, kun tyttö repi tapetista suikaleita.. :) On meillä isännällä töitä öisin, kun vahtii meitä neljää kahelia..Ja aamulla me ei tiedetä  mitään!

Että sellasia outouksia tällä kertaa. Saa nauraa ihan vapaasti

Olen nyt tylsimys, enkä jaa tätä eteenpäin kun näyttää tämä kiertävän blogeissa jo aika kiitettävästi. Nappaa mukaasi, jos tahdot!